Салон елітного текстилю
+38(067) 910-77-88 +38(067) 910-88-00 з 11.00 до 19.00

Доставка та оплата

Безкоштовна доставка по Україні від 2000 грн

Варіанти доставки

  1. Самовивіз м. Київ, Бульвар Кольцова, 14Ж, Офіс 254
  2. Кур’єрська доставка по Києву – 40 грн
  3. Доставка по Україні «Нова Пошта»

Самовивіз

Оформлені замовлення ви можете забрати в той же день з понеділка до п'ятниці з 10.00 до 18.00 у нашому магазині HomeComfort за адресою:

м. Київ, Бульвар Кольцова, 14Ж, Офіс 254

Оплата здійснюється готівкою, а роблячи покупку, ви також отримуєте товарний чек.

Кур’єрська доставка по місту

Замовлення, оформлені до 14.00 доставляються в той же день.
Замовлення, оформлені після 14.00 доставляються наступного дня.

Після оформлення замовлення наш менеджер зв’яжеться з вами, щоб узгодити зручний для вас час доставки. Кур’єрська доставка здійснюється з понеділка до п'ятниці з 11.00 до 19.00, у вихідні та святкові дні – за попередньою домовленістю.

Оплата здійснюється готівкою кур’єрові. Крім того, кур’єр зобов’язаний видати вам товарний чек.

Доставка по Україні

Здійснюється зі складу служби доставки «Нова Пошта» в усі міста України.

  • У відділення «Нова Пошта» № ___
  • Адресна доставка Кур’єром «Нова Пошта».

Замовлення, оформлені до 14.00 доставляються в той же день.
Замовлення, оформлені після 14.00 доставляються наступного дня.
Доставка зазвичай займає від 1 до 3 днів.

Оплата товару здійснюється при отриманні товару у відділенні «Нова Пошта». Замовлення надсилаються післяплатою, доставка оплачується одержувачем за тарифами Нової Пошти. Послугу післяплати оплачує одержувач.
Після відправлення замовлення ми повідомимо вам номер декларації та дату отримання по SMS, e-mail або Viber.
Перш ніж оплатити товар ви зможете переконатися в якості, оригінальності та цілісності замовлення.

Повернення

Якщо товар вам не сподобався або не підійшов, ви можете оформити його повернення протягом 14 днів з дня покупки.

Шановні покупці, товари не підлягають поверненню в разі:
1.Товар має сліди використання і втратив товарний вигляд.
2. Відсутні бирка або упаковка.
3.Постельное білизна, яке було розпаковано і порушена фабрична укладка, а так само пошкодження коробки постільної білизни.

При зверненні до Продавця з претензією або поверненням посилаючись на Закон України «Про захист прав споживачів», Покупець повинен надати:

  1.Чістий товар, упакований в фірмову індивідуальну коробку;
  2.Все комплектуючі набору або постільної білизни;
  3.Подтверждающій документ на придбання товару.
  Оформити заявку на повернення можна по телефону +38 (067) 910-88-00.

Після оформлення заявки, повернення можна зробити за Адресою:
м. Київ, вул. Бульвар Кольцова 14 Ж.
При безготівковому розрахунку повернення фінансових коштів проводиться на рахунок покупця протягом 3х робочих днів.
При розрахунку готівкою повернення фінансових коштів проводиться в пункті повернення за адресою:
м. Київ, вул. Бульвар Кольцова 14 Ж. Компанія Home Comfort

Чи можу я приміряти одяг до оплати замовлення?

Так, якщо ви вибрали самовивезення з наших магазинів. В цьому випадку ви можете приміряти одяг в магазині, до оплати замовлення.

Ми знаємо, як складно вибрати правильний розмір банного халата онлайн, тому ви також можете приміряти їх поверх свого білизни.

На жаль, при замовленні в відділення «Нова Пошта» в момент отримання замовлення, приміряти халат можливості немає. Тому, Ви можете приміряти покупки будинку і, якщо вам не підійде розмір, оформити повернення по телефону +38 (067) 910-88-00

Чи можу я відмовитися від товару на пошті?

Якщо ви вибрали спосіб оплати карткою або накладений платіж, ви можете відмовитися від всього замовлення.
Часткове повернення неможливий. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити весь замовлення і потім оформити повернення по телефону +38 (067) 910-88-00

Чи можлива примірка при доставці кур'єром?

Доставка замовлення кур'єром здійснюється за вказаною адресою клієнта.
Після оплати кур'єру Ви можете приміряти халат або тапочки, за бажанням. У разі оплати готівкою ви можете відмовитися від позицій, які вам не підійшли. У разі оплати карткою часткове повернення замовлення з кур'єром неможливий, але ви можете повернути товар, звернувшись за телефоном +38 (067) 910-88-00.

Просимо звернути увагу!!!

Щоб отримати замовлення зі складу служби доставки «Нова Пошта» з собою потрібно мати паспорт та номер декларації. Без посвідчення особи ви не зможете забрати своє замовлення!